Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Angličtina?

Za pár to zvládnou překladače ;-).

0 0
možnosti
OF

Nejdůležitější jsou matematika a tělocvik, říkal náš profesor zeměpisu a tělocvikář.

Já s tím souhlasím. Pak ještě polština /mám polské školy/ a maďarština, rád tam jezdím.:-P

P.S Ptal jsem se Angličanky na obrat : to take coals to Newcastle a ona to nevěděla.

Byl to hematologist z Liverpoolu, říkala, že je hiiiiiiimatolodžist......

chvíli mi to trvalo, než jsem pochopil to dělá. nejleé jsem se anglicky domluvil s jedním Saudem. Angličtina ano, ale ne s Angličanem.

0 0
možnosti
Foto

Řešení je prosté, zrušení povinné školní docházky. Dále zrušení centrálního řízení školství, tedy MŠ a dalších úřadů s ním spojených. Tím se školství uvolní, uvolní se velké finanční prostředky na vzdělávání a každý se bude moct vzdělávat podle svých potřeb jak chce on sám.

0 0
možnosti
PV

A vsiml jste si nekdy toho nesmyslu, ktery je u cenovek uzenin. Byva tam dkg (co to kua je dekakilogram?), ma tam byt cena za dag nebo za kg! Tak se pak nedivme, kdyz si studenti ubjednavaji v gramech.

1 0
možnosti
Foto

Nebyl by příklad těch prapodivných hausnumer? Takhle čtenář těžko pochopí, o čem článek je. Mimochodem - když u soukromého řezníka tady poblíž kupuju trampské cigáro, objednávám ho v metrech. To je taky hausnumero?

1 0
možnosti

Taky by mě zajímalo, v jakých jednotkách si studenti objednávali. Autor nám to určitě sdělí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 605x
Pojďme se bavit o školství a vzdělávání.

Ředitel www.edukacnilaborator.cz

Facebook

Instagram

 

Seznam rubrik